თრენინგის მეოთხე დღე
გავეცანი ზოგადი, თემატური და სინაარსობრივი მიმართულების კითხვების დიფერენცირებას
თრენინგის მეხუთე დღე
გავეცანით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტს.
დავიწყეთ მუშაობა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე
თრენინგის მეექვსე
დავასრულეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
განვიხილეთ პროექტზე მუშაობის აქტივობები
გავეცანი პროექტის შეფასების ფორმებსა და მეთოდებს.
გავეცანი ზოგადი, თემატური და სინაარსობრივი მიმართულების კითხვების დიფერენცირებას
თრენინგის მეხუთე დღე
გავეცანით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტს.
დავიწყეთ მუშაობა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე
თრენინგის მეექვსე
დავასრულეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
განვიხილეთ პროექტზე მუშაობის აქტივობები
გავეცანი პროექტის შეფასების ფორმებსა და მეთოდებს.
No comments:
Post a Comment